dimarts, 1 de desembre del 2009

els quadradets per a "l'amour sans frontières" ja han arribat

Si, si, si!!! Ja són a París!!! Aquí teniu el meu granet de sorra per al projecte de l'alex.
No em vaig identificar a la carta i la pobra es va fer un lio... ja jaja gràcies wapa, per deixar-nos col·laborar en la teva bonica manta plena de carinyo..

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Si, si, si!!! Ya están en París!!! Aquí tenéis mi granito de arena para el proyecto de alex. No me identifiqué en la carta y la pobre se hizo un lío... ja ja ja gracias wapa, por dejarnos colaborar en tu bonita manta llena de cariño...

2 comentaris:

  1. Van arribar els nostres paquets alhora i a més cap de les dues es va identificar... si ens arribem a posar d'acord no ens surt.

    M'agrada el colorit que els hi poses als teus quadradets, els meus sempre són taronja-verds (per què serà?). Ja tinc ganes de veure la manta terminada, tu no?

    ResponElimina
  2. que lindos , huyy si tuve que adivinar jeje , enfin ya estan y ya voy uniendolos
    te doy las gracias otra vez amiga , eres un solete
    besitos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.