dimarts, 4 de maig del 2010

eo eooooo

sóc aquí... no penseu que he marxat... teixint sense parar: quadradets i quadradets, una tortugueta, unint mantetes solidàries, acabant la Inga Bag, més quadradets... us llegeixo... us comento... però he de descarregar una muntanya de fotos i per això no publico

hauré d'agafar empenta una altra vegada, tinc mal de cap, necessito que pari de ploure a la de JA!!!

estoy aquí... no penséis que me he ido... tejiendo sin parar: cuadraditos y cuadraditos, una tortuguita, uniendo mantitas solidarias, acabando la Inga Bag, más cuadraditos...... os leo... os comento... pero tengo que descargar una montaña de fotos y por eso no publico
tendré que coger impulso otra vez, tengo dolor de cabeza, necesito que pare de llover a la de YA!!!

5 comentaris:

  1. Jo no vull que pare de ploure, jo lo que vull és que ploga aquí! jaja (ho diu una que ahir estava acollonida, quasi plorant per telèfon perquè no podia tornar a casa de la calamarsa que estava caiguent).

    A veure eixa tortugueta!!

    ResponElimina
  2. pues hu tens clar sonieta , perque em penso que dema encara continuara ploguen. Fes un reset i agafat-ho em calma . petons , roser

    ResponElimina
  3. SONIA

    Moltes gràcies, aquest mitgdia me l'ha portat el meu germà (les rep ell a la seva empresa)
    EM VA AGRADAR MOLTíSSIM i em va fer especial il·lusió perquè no l'esperaba i em va emocionar perque em sembla molt especial que algú que no et coneix es prengui el treball de fer-la i enviarla
    MOLTES MOLTES GRÀCIES
    M'he descuidat la carta a casa (et volia escriure un mail)

    ResponElimina
  4. Y aquí hace meses que no llueve ... Cómo está el clima en nuestro mundo!
    Que te mejores pronto :)
    Silvana
    Morocha

    ResponElimina
  5. Estic millor, més animada, gràcies
    m'havia sortit un comentari més llarg que un dia sense pa i he pensat que millor publicar un post d'agraïment.
    mil gràcies amigachas dels blogs. Besitos a totes.

    Estoy mejor, más animada, gracias
    me había salido un comentario más largo que un día sin pan y he pensado que mejor publicar un post de agradecimiento.
    mil gracias amigachas de los blogs. Besitos a todas.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.