dijous, 19 d’agost de 2010

deures per a l'estiu

Com que ara a l'estiu estarem una temporadeta sense veure'ns, he deixat uns deures per a les mares solidàries-teixidores. La Virgi em va demanar com fer un dels quadradets que havia vist en una de les mantes que vam enviar últimament. Adjunto el gràfic explicatiu.

La base és un solid granny square, però intercala uns foradets... És una adaptació del Bobby's Square que vaig trobar a Raverly.



Como ahora en verano estaremos una temporadita sin vernos, he dejado "deberes" para las madres solidarias-tejedoras. Virgi me pidió cómo hacer uno de los cuadraditos que vió en una de las mantas que enviamos últimamente. Adjunto el gráfico explicativo.
La base es un solid granny square, pero intercala unos agujeritos... Es una adaptación del Bobby's Square que encontré en Raverly.

5 comentaris:

  1. Hola Sonieta!
    Como siempre, traes cosas bonitas e inspiradoras...
    Voy a probar.
    ¿Qué tipo de hilo y qué ganchillo usaste para este?

    ResponElimina
  2. hola merchy, no sé si seré de mucha ayuda... es una lana acrílica de las que tengo para hacer cuadraditos, el ganchillo es más viejo que yo qué sé (se lo mangué a mi yaya cuando empecé la andadura crochetera), es un Dama metálico numeración 00...

    gracias por tu visita matinal, que pases un buen día :-)

    ResponElimina
  3. Es primera vez que veo este gráfico de granny, está lindo y gracias!!!

    FELIZ JUEVES... BESITOS!!!

    ResponElimina
  4. Oooh, donaria el que fos per saber-ne fer, per mi és una tècnica molt i molt difícil, i entendre aquests gràfics que son un jeroglífic, mare meva! Ets una artista!

    ResponElimina
  5. Vaja! T'has currat el gràfic professional i tot. A la saca! ;-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.