dijous, 28 d’octubre del 2010

reprenent UFO: el camí de taula de tapetes (1)


tot va començar amb aquest post del blog de la maya on s'exposaven diferents aplicacions modernes dels tradicionals "tapetes", i jo, que havia dit mil i mil vegades que no en faria, em vaig tornar totalment tapete-addicta, creant fins i tot l'etiqueta TAPETES??? per ensenyar-vos el que anava fent...

Molts tapetes dels que he fet els he regalat, algun el tinc al moble del menjador, algun altre m'està servint d'experiment per endurir teixit i molts d'altres s'han anat acumulant en un calaix, esperant el gran dia... esperant que els agafés per formar el camí de taula de Good Housekeeping que em va robar el cor i em va posar a fer tapetes com una boja...

Volia començar a cosir-los... però no trobava el moment, tenia el fil... però no trobava el moment...

Acabo de trobar una altra opció per afegir-los: amb cadenetes!! Em sembla que així si que ho podré fer, amb un ganxet i més perlé serà més fàcil que amb agulla, fil i didal... Ho provo i us ensenyo!!!

La idea l'he treta del blog de la Vanina, ella també té un ufo que la fa plorar ... la imatge és del seu blog

todo empezó con este post del blog de maya, dónde se exponían diferentes aplicaciones modernas de los tradicionales tapetes, y yo, que había dicho mil y mil veces que no haría, me volví totalmente tapete-adicta, incluso creando la etiqueta TAPETES??? para enseñaros lo que iba tejiendo...
Muchos de los tapetes que he tejido los he regalado, alguno lo tengo en el comedor, algún otro me está sirviendo de experimento para endurecer tejido y muchos otros se han ido acumulando en un cajón, esperando el gran día... esperando que los recuperara para formar el camino de mesa de Good Housekeeping que me robó el corazón y me puso a tejer tapetes como una loca...
Quería empezar a coserlos... pero no encontraba el momento, tenía el hilo... pero no encontraba el momento...
Acabo de encontrar otra opción para unirlos: con cadenetas!! Me parece que así, si que lo podré hacer, con un ganchillo y más perlé será más fácil que con aguja, hilo y dedal... Lo pruebo y os enseño!!!
La idea la he sacado del blog de Vanina, ella también tiene un
ufo que la hace llorar ... la imagen es de su blog

3 comentaris:

  1. Jo que estava barallada amb els camins de taula... Aquest és perfecte!!! Vas fent provatures de cosetes per aquests móns de Déu i després vas i els enganxes tots. Fantàstic!!!

    ResponElimina
  2. Hola Sonieta,
    Vaja idea mes fantastica!!! Si, es una pena que els "tapetes" estiguin tan mal vists avui dia, però potser es que s'han de "reintrepretar" com has fet tu. Hauré de anar a casa de la meva mare (que no tira res...) aviam si en trobo alguns.
    Una abraçada,

    ResponElimina
  3. jajajaja!!!!
    Te inspiré para unirlos??? espero que sí!!! Yo lo miro y no puedo tomar el coraje!!!! jajajaja!!!
    Te mando un beso grande!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.