divendres, 25 de febrer del 2011

Japanese Flower

En el blog de la Lucy vaig veure la Japanese Flower Scarf!!! Oh mare meva, aquesta noia ho fa tot preciós!!!
Com que el patró és d'un llibre (que no tinc) però me n'he enamorat i la vull la vull la vull fer i JA!!!! n'he tret jo mismita el patró a ojo i el resultat és aquest:


tadah!!!! En quan triï la llana m'hi poso, ains!!! que bonica!!!

ah! i no sóc l'única que se n'ha enamorat d'aquesta bufanda... mireu sino el blog de l'Angie, Le Monde de Sucrette's... jijiji
o la Rachael de CleverCheshireCats o la versió evolucionada de la Suz a Suz Place 2011


En el blog de Lucy vi la Japanese Flower Scarf!!! Oh madre mía, esta chica lo hace todo precioso!!!
Como el patrón es de un libro (que no tengo) pero me he enamorado y la quiero, la quiero, la quiero tejer y YA!!!! he sacado yo mismita el patrón a ojo y el resultado es este:

tadah!!!! En cuanto escoja lana me pongo, ains!!! qué bonita!!!

ah! y no soy la única que se ha enamorado de esta bufanda... mirad sino el blog de Angie, Le Monde de Sucrette's... jijiji
o a Rachael de CleverCheshireCats o la versión evolucionada de Suz en Suz Place 2011

3 comentaris:

  1. Tenim varies aficcions i gustos en comú. Quin munt de coses xules que he vist per aquí!
    Felicitats!

    ResponElimina
  2. Jo també estic enamorada de l´etole japanese, des de fa dies que busco i busco el patró per la xarxa, si no et fà res, em guardo la foto i probare de treure´n la meva.
    Al blog der Granny mania, n´hi han de precioses.
    Merci

    ResponElimina
  3. rosalia - tu també tens moltes coses xules, jajjaja , t'he espiat una miketa

    marta - agafa noia, es fàcil, no he penjat el dibuixet que vaig fer perque el tinc en paper i pel tema dels copiraits i totes aquestes coses però si et fixes a la foto, veuràs que es fàcil de fer, cadenetes i punts alts, bàsicament :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.