dilluns, 7 de març del 2011

projecte Q (18)

Haureu vist que la manta del projecte Q ha anat creixent sense patró definit i una mica seguint la inspiració dels meus dits.

La majoria de quadradets són el "traditional granny square" o aquest altre - Circle Square que vam trobar quan amb la noe buscavem un patró per a la seva manteta, hi ha l'african flower i la margarida de Krochet Krystal.

Hi ha quadradets que m'ha passat la meva mare, la tieta de la CarmeB, la CarmeE, la mare de la Mònica... i clar, uns quants de meus... els he anat afegint tal i com m'ho demanaven els colors, intentant fer alguna cosa bonica.

També una mica de pdc, amb patró propi, of course!!! i que va brodar la CarmeB, que encara s'està abrallant amb el ganxet com per fer algun quadradet!!!



Habréis visto que la manta del proyecto Q ha ido creciendo sin patrón definido y un poco siguiendo la inspiración de mis dedos.

La mayoría de cuadraditos son el "traditional granny square" o éste otro - Circle Square que encontramos con noe buscando un patrón para su mantita, también está la african flower y la margarita de Krochet Krystal

Hay cuadraditos que me ha pasado mi madre, la tía de CarmeB, CarmeE, la madre de Mònica... y claro, unos cuantos míos... los he ido añadiendo tal y como me lo pedían los colores, intentando hacer una cosa bonita.

También un poco de pdc, con patrón propio, of course!!! y que bordó CarmeB, que todavía se está peleando con el ganchillo como para tejer algún cuadradito!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.