dilluns, 2 de maig del 2011

un premi

la marta m'ha donat un premi. Moltes gràcies wapa!! Em fa molta il·lusió!!

Aquest premi és per desitjar que els nostres missatges en el blog siguin alegres durant aquest any. S'ha d'enviar a deu blogeres, publicar el logo i també alguna cosa alegre i divertida que ens faci riure.... (pot ser una frase, una situació, una cançó....)


Últimament no ho estic gaire, d'alegre, però hi ha una cosa que és el millor del dia: despertar els meus petits i omplir-los de petons, amb aquella oloreta que fan, de nens, d'innocència, de son, de somnis, mmm una miqueta més mama, un minuti més...
i deixar-los dormir un minuti més, sabent que tornaré a omplir-los de petons i que s'aniran girant mentre desperten per a que els faci petons pels dos costats del coll... i els dies de festa m'acostumen a despertar ells, es fiquen a dins del meu llit i m'omplen a mi de petons...

Realment el millor moment del dia!!

Com que he tardat tant a publicar, aquí el deixo, el premi i agafeu-lo totes les que vulgueu, veure els vostres comentaris i com creix la llista de seguidores, poquet a poquet, també em fa posar contenta, molt contenta!!!

3 comentaris:

  1. Als meus el que més els agrada és que els grati l'esquena. Semblen gats romancers... Posts alegres for ever and ever!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.