dimecres, 22 de juny del 2011

cobrellits de punt baix



encara recordo quan la meva mare va fer això. Són 2 cobrellits exactament iguals, fets amb quadrats de punt baix en aquests 4 colors: groc, marró, blanc i xocolata. Anava fent unes tires llaaaaaaaaaaaaaaaargues i la meva iaia després les va anar cosint... la meva germana i jo les estiravem al damunt de la moqueta, meravellades de la feina que feia la mare...

todavía recuerdo cuando mi madre tejió esto. Son 2 colchas exactamente iguales, tejidas con cuadraditos de punto bajo en estos 4 colores: amarillo, marrón, blanco y chocolate. Iba tejiendo unas tiras laaaaaargas y mi abuela luego las fue cosiendo... mi hermana y yo las poníamos encima de la moqueta, maravilladas del trabajo que hacía nuestra madre...

3 comentaris:

  1. Que trabajazo, si la foto es de ahora la verdad es que se conserva genial.

    ResponElimina
  2. pues si, la foto es de diciembre 2010 y las colchas deben tener.... 30 años????

    ResponElimina
  3. m'encantennnnnnnn! els colors son mol setanteros, genials!

    belen

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.