dimecres, 12 d’octubre del 2011

Cati & Monica's mum Charity Blanket

Us presento una altra manta feta a 4 parells de mans: les de la Cati, les de la mare de la MònicaS, les de la meva mare i les meves :-)
Es tan bonic com a partir de l'esforç, la creativitat i el temps d'unes mares i àvies s'arriba a això... per abrigar els que no tenen res...
Estic emocionada... i no sabeu la de quadradets que tinc encara per afegir...
Moltes gràcies a totes!!!


Os presento otra manta tejida a 4 pares de manos: las de Cati, las de la mamá de MónicaS, las de mi madre y las mías :-)
Es tan bonito como a partir del esfuerzo, la creatividad y el tiempo de unas madres y abuelas se llega a esto... para abrigar a los que no tienen nada...
Estoy emocionada... y no sabéis la de cuadraditos que tengo todavía por unir...
Muchas gracias a todas!!!

4 comentaris:

  1. Haig de dir que el vert es un color al que no tinc gaire tirada, pero aquesta Blanquett m´encanta, es molt atrevida.

    ResponElimina
  2. Preciosa¡¡¡¡ Y con el verde de fondo me encanta la manta. Haces un trabajo muy bonito.
    Un saludo.

    ResponElimina
  3. queda molt be, aquestes mantes son molt agraides, posis els colors que posis , sempre lliguen i queden be

    roser

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.