divendres, 2 de desembre del 2011

Sorteig a Greta & the Fibers

[Asseguda en una taula petita del Demasié café
Espero. Em pregunto si les coneixeré. Em pregunto si em coneixeran. 
No he tret el ganxet encara, jo que el trec a tot arreu, em fa una mica de vergonya, estic a l'espectativa... 
El lloc és bonic, decorat amb una combinació de mobles moderns i antics, cadires de fusta i taules metàl·liques, un sofa de pell blanc, parets verd poma i d'obra vista... 
Ja són les 6, no vegi ningú que hagi tret les agulles ni amb la mala idea de fer-ho... 
Ole! la primera ja ha arribat!! Ha tret una bossa amb llana granate i un xal en unes agulles circulars. 
M'espero a dir-li res, m'estic morint de vergonya, però estic contenta d'haver-les trobat, per variar, algú de qui aprendre i que comparteix la il·lusió pel teixit! 
A veure si vé algú més... ]

click a la imatge
Us acabo de copiar el que vaig escriure ja fa més d'un any... quan vaig aterrissar per primera (i de moment última vegada) en una trobada de Teixicòmanes de Barcelona

Ella, la primera que va arribar era la Marga, la Greta. Vam passar una molt bona tarda teixint i vam riure a mida que anava arribant tothom... com a totes les seves quedades. Em van acollir amb els braços oberts i després tant al blog com a raverly hem anat mantenint el contacte, veient l'evolució dels respectius projectes.

Més endavant va obrir Greta and the Fibers i ara celebra el  primer aniversari de la seva botiga de llanes online sortejant 2 troques, una de seda 100% i una altra de llana de mitjons tenyides de forma artesanal.

I jo, encara que sigui la reina de l'acrílic, em moriria de gust tenint a les mans una troca d'aquesta llana que porta implícit tot el carinyo del món. Voleu participar en el sorteig? Doncs feu clic a la imatge o aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.