dimecres, 21 de desembre del 2011

un regal...

Aquest matí m'han fet un regal.
Al bus, una noia que conec de vista, de mataró, de la biblioteca, d'amics comuns... m'ha fet aquesta sèrie de fotos, sense jo adonar-me'n!! i n'ha penjat una a instagram [adivineu qui hi està potinejant ja, també, per allà] i m'ha enviat les demés per WhatsApp,... ai la tecnologia quines sorpreses que ens dona de bon matí :-) Gràcies Ariadna!!!

Esta mañana me han hecho un regalo.
En el bus, una chica que conozco de vista, de mataró, de la biblioteca, de amigos comunes... me ha hecho esta serie de fotos, sin darme yo cuenta!!! y ya colgado una en instagram [adivinad quién esta toqueteando ya por allí, también] y me ha enviado las demás por Whats App,... ay la tecnología! qué sorpresas nos da de buena mañana :-) Gracias Ariadna!!

2 comentaris:

  1. Molt xules les fotos... jo no sé què és instagram ni WhatsApp ni res... Però molt xules!

    ResponElimina
  2. Quin vici ultratecnològic i macromanual a l'hora!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.