dimecres, 4 de gener del 2012

panera de Nadal

A l'escola dels meus fills, els alumnes de sisè cada any sortegen una panera amb productes de Nadal, per finançar el viatge de final de curs.
I no, no m'ha tocat :-(
Però les mares organitzadores ens van comprar una manta solidària de les que fem amb la meva mare, per incloure dins de la panera.
A l'afortunada guanyadora, que gairebé llença el número davant meu sense adonar-se'n... li va fer més il·lusió la manta que tota la resta...
A mi també m'ha fet molta il·lusió poder col·laborar i saber que li donaran un bon ús...



En el colegio de mis hijos, los alumnos de sexto cada año sortean una cesta con productos de Navidad, para financiar el viaje de fin de curso.
Y no, no me ha tocado :-(
Pero nos compraron una manta solidaria de las que hacemos con mi madre, para incluir dentro de la cesta.
A la afortunada ganadora, que casi tira el número delante mío sin darse cuenta... le hizo más ilusión la manta que todo el resto...
A mí también me ha hecho mucha ilusión poder colaborar y saber que le darán un buen uso...

1 comentari:

  1. Això si que és una panera de Nadal que fa goig! i si a més saps que té una doble bona finalitat, encara més!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.