dilluns, 9 de gener del 2012

[pause]

Avui es el meu dia de [pause]
Després de la bogeria nadalenca, capd'any i reis... els nens a l'escola, el marit a la feina i jo aprofitant l'últim dia de vacances que em quedava del 2011.
Ni rebaixes, ni piscina... segurament em quedaré a casa endreçant algun armari...
Ja ho sé aquestes coses no es fan en dies de vacances, però em quedaré a gust i haurà valgut la pena... Fins i tot potser teixeixi una estoneta...
Però no programo res... avui pausa, demà hi tornem :-)

Hoy es mi día de [pause]
Después de la locura navideña, findeaño y reyes... los niños en el cole, el marido trabajando y yo aprovechando el último día de vacaciones que me quedaba del 2011.
Ni rebajas, ni piscina... seguramente me quedaré en casa arreglando algún armario...
Ya lo sé que estas cosas no se hacen en días de vacaciones, pero me quedaré a gusto y habrá valido la pena... Quizá incluso teja un ratito... 
Pero no programo nada... hoy pausa, mañana volvemos :-)

1 comentari:

Gràcies per deixar-me un comentari.