dilluns, 26 de març del 2012

M'he tornat boja definitivament: TEJUCA

Ja fa temps que havia vist en diversos blocs això del TEJUCA.
I què és això? Doncs TEJUCA vol dir "tejiendo juntas con Ángel" una noia que té la paciència d'organitzar CAL misteriosos el resultat dels quals es veu quan està tota la manta muntada...

I si, ho he fet!! m'hi he apuntat!! estic fatal jajaja, us animeu?? Teniu de temps fins el 30 de març. Més info aquí.

Ya hace tiempo que había visto en varios blogs esto del TEJUCA.
Y qué es esto? Pues TEJUCA quiere decir "tejiendo juntas con Ángel" una chica que tiene la paciencia de organizar misteriosos CAL, el resultado de los cuales se ve cuando está toda la manta montada...
Y si, lo he hecho!! me he apuntado!!! estoy fatal jajaja, os animáis?? Tenéis de tiempo hasta el 30 de marzo. Más info aquí.

I'm crazy but you like it!! loca loca looooca

4 comentaris:

  1. Estás loca con tu tigre? jijiji ;-)
    Ho he de mirar, sona tan misteriós que una força m'empenta a apuntar-me...

    ResponElimina
  2. Ostres, quina empenta! A mi em falta temps; em vaig apuntar al Babette Blanket i m´he passat més temps comentant els altres que teixint els grannys. Em sabria greu deixar-me algú. De fet això del Tejuca es veu per tot arreu, m´ho apunto per fer-ho l´any que vé. Ja aniré seguint els vostres avenços en aquest misteriós projecte. Que vagi molt bé! Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que estic una mica acollonida, però com que el resultat final és impressionant m'hi he tirat de cap. Ja aniràs veient com avanço i si et serveix per acabar-te de decidir doncs ja haurà valgut la pena.

      Ens veiem mentrestant en la Babette :-)

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.