dijous, 19 d’abril de 2012

April Showers Doily

A la passada quedada d'Iluro Craft ens vam proposar fer tapetes, per ensenyar tothom que un mateix patró es pot convertir en un fi camí de taula, en una catifa pel menjador, en una manta per veure la tele, unes crocheted stones, un llum, un bol... només en funció del fil que s’utilitzi...
April showers bring May flowers

Hem intentat compartir amb vosaltres la bogeria tapetil que fa que no puguis parar de teixir aquestes cosetes tan delicades, igual que feien les nostres iaies i que "potser" en un moment de la vida vam dir que no fariem mai nosaltres (ja ja i mil vegades JA)

Al blog de la Glor, vaig trobar aquest patró i vaig pensar donar-li un acabat una mica més gruixut... El vaig començar i acabar un vespre enmig de tant de quadradet del tejuca i ha quedat així:




Us animeu? / ¿Os animáis?

En la pasada quedada de Iluro Craft nos propusimos tejer tapetes, para enseñar a tod@s que un mismo patrón se puede convertir en un fino camino de mesa, en una alfombra para el comedor, en una manta para la ver la tele, unas crocheted stones, una lámpara, un bol... sólo en función del hilo que se utilice...


Intentamos compartir con vosotr@as la locura tapetil que hace que no puedas parar de tejer estas cositas tan delicadas, igual que hacían nuestras abuelas y que "quizá" en un momento de la vida dijimos que no haríamos nunca nosotras (ja ja y mil veces JA)


En el blog de Glor, encontré este patrón y pensé en darle un acabado un poco más grueso... Lo empecé y acabé una tarde-noche en medio de tanto cuadradito del tejuca y ha quedado así.

5 comentaris:

  1. Bojeria tapetil: quin gran nom per a tan sana afició! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. culpable!!! sàpigues que tu en tens mooolta part de la culpa!!!

      moltes gràcies wapissima

      Elimina
  2. Te quedó precioso!! me encanta la idea!!
    Beso!

    ResponElimina
  3. Hola. Precioso tapete¡¡ cuando tenga tiempo me gustaría hacer una alfombra con uno de estos patrones.
    besos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.