dijous, 16 d’agost del 2012

hola! hi ha algú?¿?¿

De tornada de la pausa estival!!
Us he trobat molt a faltar, tanta desconnexió potser no és tan bona jajaja
Resumint, menjar i dormir, 3 setmanes sense gaire res més a fer... i dormir tapats!!!
Us esperen uns quants dies d'actualització de tot el que he fet... perque si, teixir, he teixit!!!

De vuelta de la pausa estival!!!
Con las pilas cargadas
Os he echado mucho de menos, tanta desconexión quizá no es tan buena jajjaja
Resumiendo, comer y dormir, 3 semanas sin casi nada más por hacer... y dormir tapados!!!
Os esperan unos días de actualización de todo lo que he hecho... porque si, tejer, he tejido!!

Nota: la manta de grannies és feta per la meva mare i jo feia la migdiada mmmmmmm
Nota: la manta de grannies está tejida por mi madre y yo hacía la siesta mmmmmmm

4 comentaris:

  1. Hola!!!
    Sí, sí que hi ha algú, encara.
    I per uns quants dies, em sembla a mi ;)
    Me n'alegro que ho hagueu passat tan bé així de fresquets.
    Petons,

    ResponElimina
  2. siiiiiiiiiiiiiiii! estic aqui pero marxo a la muntanya en un parell de dies.

    petonets guapa

    ResponElimina
  3. Dormir con manta.., que envídia, bueno ya me da envídia eso de dormir porque con el calor ya no se lo que es.
    Esperamos ver lo que has hecho estos dias.
    Besos

    ResponElimina
  4. Ben tornada! Justament jo torno també avui d'un lloc on el temps s'atura per a que el gaudeixis... i no és fàcil reacostumar-se : ) A veure quines coses maques hauràs teixit!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.