dimecres, 29 d’agost del 2012

London Cowl, la no producció estival


I clar, tant d'acabar coses, #culoveoculoquieros i altres experiments ganxetils... m'he trobat amb que he teixit 3 (si senyors i senyores TRES) passades del London Cowl, que jo volia acabar participant en els Ravellenics2012. Pos ná de ná!!!

Amb tota la il·lusió, me'l vaig endur a la muntanya
Amb tota la il·lusió, vaig programar posts d’inici i fi dels jocs al bloc
Amb tota la il·lusió… vaig fer 3 passades!!! (TRES!!!)

Oh my god!! no tinc perdó… me’l mirava… i no podia amb ell, no podia…Ja és definitivament un UFO amb tots els ets i uts.
He estat fent altres mil coses però el London Cowl segueix esperant… potser els propers jocs olímpics jjajjjajajaj

I claro, tanto acabar cosas, #culoveoculoquieros y otros experimentos ganchilleros... me encuentro que he tejido 3 (si señores y señoras TRES) vueltas del London Cowl, que yo tenía la pretensión de acabar participando en los Ravellenic2012. Pos ná de ná!!!
Con toda la ilusión, me lo llevé a la montaña
Con toda la ilusión, programé posts de inicio y fin de los juegos en el blog
Con toda la ilusión... tejí 3 vueltas!!! (TRES!!!)
Oh my god!! no tengo perdón... me lo miraba y no podía con él... no podía... Ya es definitivamente un UFO en toda regla.
He estado tejiendo otras mil cosas pero el London Cowl sigue esperando... quizá para los próximos juegos olímpicos jajjaajaj

5 comentaris:

  1. Respostes
    1. en els últims dies m'ho ha dit una altra persona això...
      ja és bo, ja... una bona riallada!!!

      definitivament, vaig equivocar la carrera :-O

      Elimina
  2. Només cal que et proposis fer una cosa... perquè no la facis. Ets la pera!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. mi-te-la
      precisament ara parlavem de tu :-)

      realment es molt trista la vida crochetil...
      snif snif

      Elimina
  3. jaja... un día de estos lo terminaras!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.