divendres, 31 d’agost del 2012

relíquies de la iaia

Estic buidant els calaixos de la meva mare de relíquies... 
i em fa una il·lusió...
són coses que havia fet la meva altra iaia, la mare del meu pare, 
que no va ser a temps de veure la meva nova afició...
però va ser quan ella marxava, que a l'hospital vaig reprendre el punt de creu... 
a finals d'aquell agost de ja fa 17 anys...

Estoy vaciando los cajones de mi madre de reliquias...
y me hace una ilusión...
son cosas que había hecho mi otra abuela, la madre de mi padre, 
que no estuvo a tiempo de ver mi nueva afición...
pero fue cuando ella se iba, que en el hospital retomé el punto de cruz... 
a finales de aquél agosto de hace ya 17 años...
 
Això són uns posavasos (OH!! posavasos) fets de punta de coixí!!!
Esto son unos posavasos (OH!! posavasos) de bolillos!!!


I com a recolzacaps en el nostre nou sillonet... un tapete que havia estat una funda de coixí... 
M'encanta la barreja nou-antic...
Y como apoyacabezas en nuestro sillón nuevo... un tapete que había sido una funda de cojín...
Me encanta la mezcla nuevo-antiguo


detall

zoom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.