divendres, 7 de desembre del 2012

el que et fa feliç

El libro de Massimo Gramellini
se titula Me deseó felices sueños
M'agrada molt llegir la madre de Marte
Em fa pensar. Em fa reflexionar
[M'obre els ulls davant realitats i emocions que no imaginava]
Em fa canviar. Em fa ser millor.
Divendres ens proposava l'entrevista de Massimo Gramellini a La contra de La Vanguardia.
us deixo amb lo que te hace feliz no es que te amen sino amar
de pell de gallina m'he quedat!!

Me gusta mucho leer la madre de Marte
Me hace pensar. Me hace reflexionar
[Me abre los ojos ante realidades y emociones que no imaginaba]
Me hace cambiar. Me hace ser mejor.
El viernes pasado nos proponía la entrevista a Massimo Gramellini en La contra de La Vanguardia.
Os dejo con lo que te hace feliz no es que te amen sino amar
de piel de gallina me he quedado!!

1 comentari:

  1. M´apunto a recuperar aquesta contra per llegir-la. Gràcies per la recomanació i bon cap de setmana.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.