dimecres, 9 de gener del 2013

KTV Sampler Bienvenido 2013

La Jazmin organitza un CAL per teixir una manta: el KTV Sampler Bienvenido 2013 i per variar ja m'hi he apuntat!!!
Es tracta de fer 12 quadradets, un cada quinze dies i després afegir-los i teixir la punteta del voltant. En els colors i gruix que vulguem.
Vaja quin ritme porto... primers deu dies de l'any i ja m'he apuntat a 3 jaleos per fer quadradets...
Comencem dilluns que ve...... jajjaja us afegiu? Demà és l'últim dia!!! Feu clic a la imatge o aquí.

Jazmin organiza un CAL para tejer una manta: el KTV Sampler Bienvenido 2013 y para variar ya me he apuntado!!!
Se trata de tejer 12 cuadraditos, uno cada quince días y después añadirlos y tejer la puntilla del volante. Los colores y grosor que queramos.
Vaya ritmo llevo... primers diez días del año y ya me he apuntado a 3 jaleos para tejer cuadraditos...
Empezamos el lunes que viene... jajjaja os añadís? Mañana es el último día para apuntarse!! Click en la imagen o aquí.


9 comentaris:

  1. mi tercer jaleo (o mejor dicho primero, porque fue el primero al que me apunté y ya será el cuarto año) es el BAM CAL 2013 que se organiza en raverly: 2 o 3 cuadraditos al mes... y seguimos para bingo!!!

    ResponElimina
  2. Pero bueno, qué ritmo,cómo lo haces?
    Bess

    ResponElimina
    Respostes
    1. tejiendo en el transporte público se adelanta muuucho :-)

      Elimina
  3. Ja veig que tu també vas disparada cap a projectes nous.
    Aquests dels quadradets em criden.
    Vaig a donar.hi un cop d´ull, una abraçada.

    ResponElimina
  4. Oh em sembla fantástic, va que m'hi apunto. No m'ho penso massa perquè sino ja no ho faig.(el què no sé és si me'n sortiré...)! Ara ho faig...

    ResponElimina
  5. Veure els teus quadrats m'ha afectat tant, que m'he apuntat al 2013 BAM CAL. De moment tinc la llana, aquest cap de setmana començaré els quadrats...

    ResponElimina
    Respostes
    1. ole ole
      quina il·lusió veure que engresco a la gent!!
      ens veiem per raverly!

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.