dimecres, 9 de gener del 2013

propostes d'any nou: 1. valorar la nostra feina

Ja fa dies que ho vaig llegir al bloc de la Pilar.
Ja fa dies que hi dono voltes, no sé com ho acabaré de lligar tot, però de moment us deixo aquesta reflexió sobre valorar la nostra feina.

[Fíjate un  "sueldo" por hora de trabajo, y se justa contigo misma. Contabiliza las horas que le has dedicado a un proyecto en concreto, súmale el material que has usado para su elaboración y listo, ya tienes su precio. Ante la duda, y las tendrás, créeme, pregúntate a ti misma si no mereces cobrar un sueldo digno por una prenda que te ha llevado horas de tu tiempo.
En ningún momento malvendas tu trabajo, para empezar porque no se creerán que realmente está hecho a mano, pero también porque de ese modo abaratas un arte que requiere una gran habilidad y muchas horas de trabajo para complacer a gente que no lo valorará]

Vegeu tot l'article aquí.

Ya hace días que leí esto en el blog de Pilar.
Ya hace días que le doy vueltas, no sé como acabaré de ligarlo todo, pero de momento os dejo esta reflexión sobre valorar nuestro trabajo.
Ved todo el artículo aquí.

4 comentaris:

  1. Doncs te tota la raó! Hem de donar un valor al nostre temps a les nostres hores, així es la manera de trobar el preu real que tenen les coses que fem :)
    Miauuuuuupetonets i molt bona reflexió ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. es que sembla que com que aprofites hores mortes no tenen preu...

      i no!

      Elimina
  2. Ja! Encara m'estiro dels cabells! Li vaig fer al meu fill uns clauers de patchwork (de nines russes, amb anella, cordó de cuir,...i tot a mà) per vendre a una parada que feien per unes colonies de final de curs a sisè, i el profe va i me'ls posa a la venda a menys de tres euros! Des d'aleshores que tot això del valor de les coses fetes a mà ho tinc molt i molt present.Si una cosa es vol regalar es regala, però si se li ha de posar preu, té el preu que toca! Seguiré les teves reflexions per veure com ho lligues!! Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. clar que si, si jo ho vull regalar, ho regalaré a qui a mi em sembli i a qui ho hagi de valorar
      sino... passi vostè per caixa :-)

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.