dimecres, 10 d’abril del 2013

#culoveoculoquiero natural

Aquest matí, un dels primers blogs que he visitat ha estat el de la meva amiga tina i quina sorpresa veure que em dedica el seu post. Posa un link a aquesta deliciosa pàgina i sap que m'agradarà mooooolt.
Pedres, fulles, troncs... ganxetats i emmarcats... oh!!! quina bogeria, es preciós!

I tant ella com jo ens hem imaginat una fulla de magnoli... ja estic pensant on la puc trobar... seria fantàstic!
Això començar a fer poreta... només us dic que diumenge vam fer un passeig pel bosc i encara porto pedretes a les butxaques... per ganxetar!!!

visiteu el web de Susanna Bauer

Esta mañana, uno de los primeros blogs que he visitado ha sido el de mi amiga tina y qué sorpresa ver que me dedica su post. Pone un link a esta deliciosa página y sabe que me gustará muuuuucho.
Piedras, hojas, troncos... ganchilleados y enmarcados... oh!!! que locura, es precioso!!
Y tanto ella como yo nos hemos imaginado una hoja de magnolio... ya estoy pensando en dónde la puedo encontrar... sería fantástico!!
Esto empieza a dar mieditor... Sólo os digo que el domingo hicimos un paseo por el bosque y todavía llevo piedrecitas en los bolsillos... para ganchillear!!!

2 comentaris:

Gràcies per deixar-me un comentari.