dilluns, 25 de novembre del 2013

Maybelle Flower

Aquest patró el vaig veure al blog de l'Anette MyRoseValley i vaig pensar que era molt cuco. Fer una manta amb aquests quadradets seria deliciós. Però quan ho vaig veure al blog de la Marta Tricotoseando i a l'instagram de la Paula, ja em va agafar l'atac tremendo de #culoveoculoquierismo total.
Com que una manta no estic en condicions de fer, només us deixo el patró de la flor i les instruccions de com transformar-la en un quadradet i una foto de la meva flor. Així m'he tret l'espineta de la Maybelle Flower i un altre dia, si de cas, quan tingui menys coses entre mans ja intentaré una manteta, ni que sigui de baby size.


Este patrón lo vi en el blog de Anette, MyRoseValley y pensé que era muy cuco. Tejer una manta con estos cuadraditos tenía que ser delicioso. Pero cuando lo vi en el blog de Marta Tricotoseando y en el instagram de Paula, ya me atacó tremendamente un #culoveoculoquierismo total.
Como que no estoy en condiciones de tejer una manta, solo os dejo el patrón de la flor y las instrucciones de como transformarla en un cuadradito y una foto de mi flor. Así, me he sacado la espinita de la Maybelle Flower y otro día, si a caso, cuando tenga menos cosas entre manos ya intentaré una mantita, ni que sea de baby size.

2 comentaris:

  1. Es guapisima
    Gracias por el patron
    Besicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. es muy bonita
      y cuando la conviertes en un cuadrado, sale una manta deliciosa, a ver si te animas!!!

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.