dimarts, 19 de novembre de 2013

Pekelucas

Fa una mica més de 8 mesos, quan la Moni encara estava a la UCI, un dia vaig tenir un arrebato i vaig fer una cosa que feia molt de temps que em rondava pel cap. Em vaig tallar els cabells. Però no les puntes, noooo. Me’ls vaig tallar curts. I els duia “una mica” llargs.. Les meves noves amigues oncolocas, a qui tot just els començava a crèixer el cabell després de la quimio, per poc em maten via whatsapp.
Hace un poco más de 8 meses, cuando Moni estaba todavía en la UCI, un día tuve un arrebato e hice una cosa que hacía mucho tiempo que me daba vueltas por la cabeza. Me corté el pelo. Pero no las puntas nooooo. Me lo corté cortos. Y lo llevaba “un poco” largo... Mis nuevas amigas oncolocas, a quién recién les empezaba a crecer el pelo después de la quimio, un poco más y me matan vía whatsapp.

Però en aquell moment, no sé ben bé per què, necessitava tallar. I aquest només era un dels canvis, potser el més visible d’una nova etapa que jo no sabia que tot just començava i que encara no ha acabat. Després d’una relaxant sessió a la perruqueria em vaig trobar que tenia una trena de més d’un pam i vaig pensar que volia fer-ne alguna cosa amb ella. Perque ja tinc un postís que em vaig fer fa temps i que siguem realistes, em sembla que m’he posat tot just una vegada.
Pero en ese momento, no sé bien porqué, necesitaba cortar. Y este sólo era uno de los cambios, quizás el más visible de una nueva etapa que yo no sabía que entonces empezaba y que todavía no ha terminado. Después de una relajante sesión en la peluquería me encontré con una trenza de más de un palmo y pensé que quería hacer algo con ella. Porque ya tengo un postizo que me hice hace tiempo y que, seamos realistas, me parece que sólo me he puesto una vez.

Primer vaig pensar que li portaria a la Moni, quan sortís del coma i les risas que ens fariem fent-nos fotos amb la trena. Però la Moni no es va despertar. I la trena es va quedar en un armari.
Primero pensé que se la llevaría a Moni, cuando saliera del coma y en las risas que nos haríamos echándonos fotos con la trenza. Pero Moni no se despertó. Y la trenza se quedó en un armario.

Vaig pensar que vendria els cabells per donar els diners a la Fundació Carreras, però em vaig trobar que no me’ls volien comprar. En un parell de postisseries que vaig anar sense ni veure’ls em van dir que no en compraven (no sé d’on deuen treure el cabell natural per fer perruques i postissos doncs...)
Pensé que vendería el pelo para dar el dinero a la Fundación Carreras, pero me encontré con que no me lo querían comprar. En un par de posticerías que fui a preguntar me dijeron que no me lo compraban sin tan solo verlo (no sé de dónde sacarán el pelo natural para hacer pelucas y postizos pues...)

La trena seguia a dins l’armari i jo no sabia que fer... fins que fa poc he trobat aquesta organització. Que et tallen els cabells o els recullen i en fan perruques oncològiques infantils.
La trenza seguía dentro del armario y yo no sabía qué hacer... hasta que hace poco he encontrado esta organización. Te cortan el pelo o te lo recogen y hacen pelucas oncológicas infantiles.

Els hi enviaré la meva trena. Una nena serà feliç i la Moni somriurà des del cel.
Les enviaré mi trenza. Una niña será feliz y Moni sonreirá desde el cielo.

Avui 8 mesos Hoy 8 meses 
#missyou #loveyou

10 comentaris:

  1. Em sembla una idea molt maca i segur que la teva amiga estarà molt contenta de veure-ho desde dalt. Molts petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que si, ens hem perdut una bona sessió de pentinats, però que hi farem... queda pendent
      Petons

      Elimina
  2. Esto no es una cosa pequeña, es algo grande; muy buena idea!

    ResponElimina
    Respostes
    1. que bonito...
      me ha encantado tu comentario

      Elimina
  3. No sé por qué a leerte esta mañana casi se me saltaban las lágrimas en medio de clase.. Desde el móvil.
    Son 8 meses en los que el tiempo me pasa raro.

    Tenías una melenaza impresionante. Lo bueno del pelo es que vuelve a crecer y que habrá una personita contenta con tu melena al viento.

    (Aunque a mí con el pelo corto me sigues molando igual, que conste ;) )

    ResponElimina
    Respostes
    1. yo molo igual con el pelo corto que con el pelo largo
      una cosa buena que he heredado de la familia es un pelo fuerte y sin canas y que crece, eso te lo aseguro!!!

      así entre tu y yo... estos posts los escribo con antelación, pensados, inspirados... pero aun y asi cada vez que los releo me da un nosequé...

      besazo

      Elimina
  4. Por cierto... la foto mola muchísimo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. especialista en hacer fotos raras, yatusabe!!!

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.