dilluns, 13 de gener del 2014

TOP TEN 2013

Així per sobre podria dir-vos que l’any 2013 ha estat un any JORRIBOL amb totes les lletres, majúscula i subratllat. Però he anat veient pel món internetil llistes de “les millors coses que m'han passat aquest any” i com que ja sabeu que sóc una #culoveoculoquiero m’he posat davant un word en blanc amb una llista de l’1 al 10 a veure si era capaç d’omplir-la. I aquí la teniu. La veritat és que ha estat molt fàcil, molt més del que em pensava. He començat escrivint una llaaaaaaarga parrafada que al final he resumit en això:


Només dir-vos gràcies. Per ser al meu costat aquest 2013 que per fi ja ha acabat.


Así por encima podría deciros que el año 2013 ha sido un año JORRIBOL con todas las letras, mayúscula y subrayado. Pero he ido viendo por el mundo internetil listas de “las mejores cosas que me han pasado este año” y como ya sabéis que soy una #culoveoculoquiero me he puesto delante un word en blanco con una lista del 1 al 10 a ver si era capaz de llenarla. Y aquí la tenéis. La verdad es que ha sido muy fácil, mucho más de lo que me pensaba. He empezado escribiendo una larga parrafada que al final he resumido en esto.
Sólo deciros gracias. Por estar a mi lado este 2013 que por fin ha acabado.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.