dimarts, 25 de febrer del 2014

i el sorteig??

nenissss
no m'imaginava una avalanxa massiva, però...
us recordeu que tinc un sorteig en marxa??
apunteu-vos fins divendres 
deixant un comentari en aquesta entrada!!!
hi ha un bonic tapete esperant venir cap a casa vostra...
encara que si no el voleu, li regalaré a la bugaderes39
que avui fa anys, però tampoc s'ha apuntat ^_^ jijijiji 
P E R    M O L T S     A N Y S      W A P A

nenissss
no me imaginaba una avalancha masiva, pero...
¿¿os acordáis que tengo un sorteo en marcha??
apuntaros hasta el viernes
dejando un comentario en esta entrada!!!
hay un bonito tapete esperando venir a vuestra casa...
aunque si no lo queréis, se lo regalaré a bugaderes39
que hoy cumple años, pero tampoco se ha apuntado ^_^ jijijiji

8 comentaris:

  1. jajajjaaja jo ni m'he adonat!!! Entre el curro i els preparatius del carnaval ni ho he vist!!!! Cap allà que hi vaig!!!!! :D
    Un miauuuuupetonet bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. s'ha quedat amagat enmig de tot el sarau del projecte M!!!
      però ha coincidit en el temps...
      apuntada

      Elimina
  2. Gràcies, guapa, per la felicitació!!! Vaig de bòlit... I amb la cama ranca... I no paro de fer tapetets per al Projecte M... I tot al meu ritme, que ara és com a leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. que t'ha passat? estàs de baixa? això és l'edat... definitivament!!
      hem de dinar el divendres 7??
      si vols fem un "tequiero" qualsevol dia, que ara dino aquí...

      remuakis

      Elimina
  3. jo ja vaig apuntar-me!!!!! i m'encantaria tenir.lo!!! quadradets i tapete de la sonia!! yupi!!!!!
    tant de bo s'apuntin mil persones, pero com menys... mes possibilitats tinc!! jajaj s'ha de mirar el costat bo de les coses! ;P
    un petonet guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. no val apuntar-se dos vegades jajjaja
      amb tant poquetes us tinc supercontrolades jijiji

      petonet wapisima

      Elimina
  4. pero si no me había enterao, claro publicas tanto que alguna se me escapa, cachisssss
    nena apuntame
    besis

    ResponElimina
    Respostes
    1. venga apuntada!!!
      jajaj tengo diarrea bloggeril...
      pero es que tengo tantas cosas que contar...

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.