dijous, 6 de febrer del 2014

Tapetes de la Carme - Cluster Picots Carme Doily

Un dia en el correu em trobo un word amb les instruccions de 2 tapetes. 
La Carme fent neteja de l'ordinador els ha trobat i me'ls passa perquè sap que m'agradaran. Jope, com em coneixeu...
I què faig jo? doncs teixir-los... oitant!!! haviem de fer un TAJ, però com que sóc una agonies, pos ja estan fets... jijijijijiji
No tenien nom o sigui que els he batejat. Avui us presento el primer:

Un día en el correo me encuentro un word con las instrucciones de 2 tapetes.
Carme los ha encontrado haciendo limpieza del ordenador y me los pasa porque sabe que me gustarán. Jope como me conocéis...
Y que hago yo?? pues tejerlos... puesclaro!!! teníamos que hacer un TAJ, pero como soy una agonías, pues ya están tejidos...jijijijijiji
No tenían nombre o sea que los he bautizado. Hoy os presento el primero:

 Cluster Picots Carme Doily





Ho confesso, se'm va acabar el color blanc i l'havia d'acabar fos com fos... 
o sigui que vaig pillar el groc ^_^
sembla fet expressament, oi??
Lo confieso, se me acabó el color blanco y lo tenía que acabar fuera como fuera... 
o sea que pillé el amarillo ^_^
parece hecho expreso, ¿verdad?

2 comentaris:

  1. Ese toque amarillo quedó perfecto!
    Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias!!!
      maté 2 pájaros de un tiro, acabé el tapete y el resto de amarillo

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.