dilluns, 14 d’abril del 2014

us prometo, fills...



Us prometo, fills, que sempre us estimaré però no cregueu que això significa que sempre us donaré la raó.
Us prometo, fills, que sempre estaré al vostre costat, que sempre podreu comptar amb mi i que sempre us encoratjaré, però no oblideu mai que vosaltres sereu el responsable de les vostres vides. Cadascú de la seva.
Us prometo, fills, que sempre respectaré les vostres creences, idees, pensaments i valors, perquè desitjo que vosaltres, igual que jo, trobeu en les creences, idees, pensaments i valors el far que il·lumina el camí de la vida, bo i sabent que és un camí amb moltes dreceres.
Us prometo que mai us retreuré les llàgrimes que vessi per vosaltres.
Us prometo que, en aquesta vida tan efímera, en tots i cadascun dels dies del calendari trobaré una raó per no perdre la meva confiança en vosaltres.
Us prometo, fills, que no m'obstinaré en fer de vosaltres "la meva il·lusió", però que us acompanyaré en tot el que vosaltres volgueu ser.
Us prometo que sempre tindreu la meva mà estesa per a que us aferreu a ella quan més ho necessiteu.
I si un dia sentiu que flaquejo en alguna de les meves promeses, no us decepcioneu, només recordeu-me tot el que us estimo.


Aquí, la versió en castellà
Aquí, la versió original


Comencem una Setmana Santa de gaudir de nens, de compartir estones amb amigues i família amb aquest escrit tan bonic que vaig trobar navegant navegant.
Recordeu a gaudir cada moment com si fós l'últim. De veure sempre el bon costat de les situacions, la seva part positiva... Les coses passen perquè han de passar i quan han de passar o sigui que ballem al so de la música... Una abraçada forta.

Empezamos una Semana Santa de disfrutar de niños, de compartir ratos con amigas y familia con este escrito tan bonito que encontré navegando navegando.
Recordad de disfrutar cada momento como si fuera el último. De ver siempre el buen lado de las situaciones, su parte positiva... Las cosas pasan porque han de pasar y cuando han de pasar o sea que bailemos al son de la música... Un fuerte abrazo.

2 comentaris:

Gràcies per deixar-me un comentari.