dijous, 25 de setembre del 2014

la col·lecció de soperes augmenta


Fa temps us vaig explicar del meu amor per les soperes, tot i que no és un estri que acostumi a fer servir gens. M'agraden, no puc fer-hi més. 
Doncs ja fa uns mesos que la meva mare, fent neteja, va recuperar una vaixella d'aquelles que donaven a les entitats d'estalvi si hi feies una imposició... parlem de fa temps... jajjajaa... i ella es va quedar els plats i a mi em va donar la sopera (és la de floretes)
Així doncs, a Setcases hi tinc una col·lecció de 2 soperes, bàsicament per fer bonic. I m'encanta mirar-me-les, amb els seus tapetes i les espelmes... que siiii que sóc rareta, ara us n'adoneu?

Hace un tiempo os confesé mi amor por las soperas, aunque es un utensilio que no uso nunca. Me gustan, no puedo hacer nada al respecto. 
Pues ya hace unos meses que mi madre, haciendo limpieza, recuperó una vajilla de ésas que regalaban en las entidades de ahorro si hacías una imposición... hablamos de tiempo... jajjaja... y ella se quedó los platos y a mi me dió la sopera (es la de florecitas)
Así pues, en Setcases tengo una colección de 2 soperas, básicamente de bonito. Y me encanta mirármelas, con sus tapetes y sus velitas... que siiii que soy rarita, ahora os dais cuenta?


per molts anys carinyo, a tu també t'agraden les soperes, vas només 19 dies per davant meu ^_^
felicidades cariño, a ti también te gustan las soperas, vas solo 19 días por delante mío ^_^

8 comentaris:

  1. Respostes
    1. y lo que te mola....

      tengo pendiente otro post de sifones, mi otra gran colección de 2 unidades...jajjajaja

      Elimina
    2. jajajajaja, ¡¡¡es buenísimo!!! Espero con ansia el de los sifones!!
      Las soperas me recuerdan a cuando veraneaba en Galicia e iba a restaurantes que ponían cosas de esas con caldo gallego... qué hartura de comer!!! :p

      Elimina
    3. a estudiar!!!! que luego te colapsas!!! besito wapi

      Elimina
  2. M'encanta!!! Si són precioses!!! Com no hauries de col·leccionar-les??!!

    ResponElimina
  3. Ahora que se lleva lo vintage es hora de recuperar tesoros familiares. Me gusta la foto

    ResponElimina
  4. Jo tinc una que si la veus t'enamores, però està embolicada i ben guardada dintre de caixes amb la resta de la vaixella i no puc fer-li la foto...

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.