dimarts, 30 de setembre del 2014

producció estival: bol de @happyganchillo

en ple mes d'agost vaig veure a instagram aquest bonic bol per posar cosetes que em va enamorar
en pleno mes de agosto vi en instagram este bonito bol para poner cositas que me enamoró


Vaig córrer al blog de happyganchillo i vaig posar-me a fer el tapetillo com una loca
Fui corriendo al blog de happyganchillo y me puse a tejer el tapetillo como una loca




us podeu creure que encara no li he donat forma? 
ara em fa coseta que quedi malament amb la cola...
i me'l vaig mirant i no m'acabo de decidir...
os podéis creer que todavía no le he dado forma? 
ahora me hace cosita que quede mal con la cola... 
y me lo voy mirando y no me acabo de decidir...

#culoveoculoquiero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.