divendres, 31 d’octubre del 2014

castanyada jalouinera

Probablement aquest vespre sigui un vespre normal a casa.
Els 4 sols, aquest any no hem quedat amb ningú.
No ens agraden gaire ni els panellets ni les castanyes
i menjar per menjar, com que tampoc
tampoc som gaire de disfressar ni de veure pelis de por
i diguem que el temps tampoc acompanya, 
que ve més de gust menjar-se un gelat que anar a buscar castanyes calentes!!
si si, l'alegria de la huerta a casa meva, ja ho sé, però és així...
us deixo unes carbassetes que he teixit així en un pimpam i que posaré a la porta de casa
Que passeu una castanyada de por!!!

Probablemente esta noche sea una noche normal en casa.
Los 4 solos, este anño no hemos quedado con nadie.
No nos gustan demasiado ni "panellets" ni castañas
y comer por comer, como que tampoco
tampoco somos mucho de disfrazar ni de ver pelis de miedo
y digamos que el tiempo tampoco acompaña
que apetece más comerse un helado que ir a buscar castañas calientes
si, si, la alegría de la huerta en mi casa, ya lo sé, pero es así...
os dejo unas calabacitas que he tejido así en un pimpam y que pondré en la puerta de casa
Pasad una castañada de miedo!!!

4 comentaris:

  1. ¡Cómo molan!
    A mí me gusta más pasar Halloween en Santo Domingo, se celebra mucho más y es más divertido :)

    24+6

    ResponElimina
  2. Hola, que bonitas las calabazas y pásate mañana por mi blog tengo un regalito para ti.
    besos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.