dilluns, 6 de juliol del 2015

teixint un PUTE en CAL amb les nenes de KCS

Knitting, Crocheting and Sewing in Barcelona

queden els dissabtes a la tarda, a Barcelona.
quedan los sábados por la tarde, en Barcelona.

Sempre diem que hi he d'anar... o que elles han de venir... 
siempre decimos que tengo que ir.. o que vendrán ellas...

endemientras ens hem posat a teixir juntes un coixí (que diuen que es diu pute, en noruec...) amb el que he triat també podriem dir que es un putecoixí, així més aviat en valencià...
endemientras nos hemos puesto a tejer juntas un cojín (que dicen que es pute, en noruego...) con el que he escogido también podríamos decir que es un "putecoixí", así más bien en valenciano...

patró
coixí escollit per mi, les altres han triat un de cors...

amb aquella il·lusió vaig començar...
con aquella ilusión empecé...

la pregunta que em vaig anar fent entre el teixia era... m'arribarà el fil???!!!... ainssss era un cabdell d'aquells que em va donar la Carme de l'herència de la seva iaia...
i la resposta va ser NOOOOO!!! t'has quedat a 13 passades sonieta!!! i ara en stand by a veure què coi faig perquè no tinc cap fil que s'assembli ni remotament al que feia servir buaaaaa i tampoc tenia la referència per anar-ne a comprar més...

la pregunta que me iba haciendo mientras lo tejía era... me llegará el hilo???!!! ains era un ovillo de aquellos que me dió Carmen de la herencia de su yaya...
y la respuesta fue NOOOOO!!! te has quedado a 13 vueltas sonieta!! y ahora me he quedado en standby a ver que carajo hago porque no tengo hilo que se parezca ni remotamente al que usaba buaaa y tampoco tenía la referencia para comprar más...

així em vaig quedar
i això que havia retallat una miqueta el patró
per a que no quedés tan gros i gastar menys fil...
así me quedé
y eso que había recortado un poco el patrón
para que no quedara tan grande y gastar menos hilo...


enfin... 
seguiremos informando... 
me temo que tendré que pasar por las manos de los destejedores...

4 comentaris:

  1. Pute sona fataaaaal per a dir coixí però bueno, aquestes són les coses que tenen els idiomes.
    Aquí m'he sentit aludida: m'expliques el que té a "vore" el putecoixí amb el valencià?? jajaja

    Molts d'ànims per a soportar el "caloret" estiuenc i ganxetear amb força. ^_^

    ResponElimina
    Respostes
    1. ps. Intenta buscar noms de cases de fil antigues (Mochuelo, Hilandera, ...) i pregunta en merceries si encara tenen stock. Dissabte mateixa jo vaig comprar un cabdellet de la Hilandera que no es fabrica més que tenien per alguna caixa vella. I si no, anar amb el putecoixí (però no cal que els digues el nom de la criatura) i demanar fil paregut.

      Elimina
    2. jajjajja
      mira, en quan vaig sentir "pute" vaig pensar en tu, ves a saber perquè...

      avui he somiat que trobava un fil semblant (o paregut) així que potser no estar tot perdut (sense dir el nom de la criatura, of course)

      Elimina
    3. Deu ser per les terminacions "jo espere, jo cante" etc. Però mira que és lletja la paraula eh? jaja

      Jo també he somniat amb fils! Estem molt mal del vici...

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.