dilluns, 18 de gener del 2016

10 propòsits 2016

El real 2016 ha començat el dia 11. Amb els nens al cole.
Ha estat una setmana de tornada a la normalitat, visita al ginecòleg i recaditos varios que s'han acumulat durant els primers dies de gastroenteritis de 2016.

I per tant tot just ara començo a resituar-me en el bloc, a tornar a programar entrades i a escriure aquesta que ha de suposar la llista de pròpòsits que totes heu anat penjant aquests primers dies i que em sembla que jo no he fet mai a primers d'any. Però ja em coneixeu, com a bona #culoveoculoquiero en veure el repte Mi vida "casi" Pinterest proposat per la Srta. Cacahueta m'hi vaig tirar de cap



Així doncs, amb una llibreta-agenda tunejada nova per al nou any, aquí està la meva llista de 10 propòsits per aquest any que comença. Veurem a final d'any com ho hem portat. Encara que intentaré anar-la revisant mes a mes, per veure si puc aconseguir alguna coseta jijiji


2 comentaris:

  1. Jo encara no he publicat la meua (m'ho estic pensant tot molt bé per no ficar la pota com tots els anys que m'entra el baixò a la primavera) així que no vas tan tard. :-)
    Per cert, em puc quedar amb els teus 10kg?!

    Besets i molts ànims per conseguir-ho tot!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajjajajaj te'n puc donar fins i tot 15!!!!
      Besets wapi

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.