diumenge, 19 de novembre del 2017

entre mans... tornem a ser dia 19

hauries de centrar-te a tancar projectes
això és el que els dic a les meves alumnes, bé, a algunes, que n'hi ha d'altres que saben estar només per una cosa (o dues) alhora

i jo?
doncs hauria de centrar-me a tancar projectes ^_^

però en comptes d'això què faig... doncs passejar per pinterest i no parar de començar coses noves... 

i clar si no acabo, no puc ensenyar-vos-ho i a la vegada la muntanya de projectes a mitges va creixent...


però hi ha dies que s'ha de començar alguna cosa. 
Com aquest osset. [veus, aquesta noia si que sap centrar-se i no es dispersa...]

i tinc dos papanoels i un follet a mitges ...
i va haver-hi una tarda que me la vaig passar aprenent a fer les voltes curtes per teixir una manta espiral a dues agulles mirant aquest video... i la prova s'ha quedat allà... waiting...
i tinc una manteta de bebé gairebé acabada i rematada que només li falta un cop de planxa i una foto... 
i una jaqueta i un gorret que també vaig aprendre a fer gràcies al youtube però que ara s'han de muntar i fer la foto... 
i uns potets de iogurt de vidre que vaig començar a folrar amb aquell fil tan prim i que també m'he quedat a mitges...
i l'unicorn... que em mira des de la caixa practicament muntat a falta de les crineres de colorins...


i jo només penso a començar un rudolph, o en si hi haurà BAMCAL 2018 perquè ja tinc la idea de com fer-lo... o en el ditxós osset que vaig haver de començar divendres al matí, si o si, perque semblava que m'hi anava la vida..

i podria fer més elefants
o acabar projectes a mitges
però no, no paro de començar coses, aparcant les que ja tinc en marxa, no deixo de procastinar, la culpa diu que és molt negra i no la vol ningú, per això li donarem al pinterest muahahahahha

el cap i un tros de cos de l'osset
a veure si l'acabo o també queda aparcat pendent de muntar...


i lo que t'arribo a trobar a faltar, nena meva!!!
segur que ens haguessim posat a fer l'osito juntes...

enfin

dia 19 again
#missyou #loveyou

1 comentari:

  1. A mi tothom m'ho diu!! Que deixi d'iniciar coses i hem posi a acabar algo XDDD
    Meuuuuupetonents!!! =^·^=

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.