dimecres, 13 de desembre del 2017

Nadal de Ganxet 2017

Amb aquest post, avui dia de Santa Llúcia comença el Nadal de les cosetespetites
un NadaldeGanxet

i realment és una necessitat estranya ja que molt molt no m'agraden aquestes dates 
(rareta sóc, això ja ho sabieu de fa temps)
de fet ja porto molts anys dient que alguna vegada marxaré el dia 22 de desembre a Canàries 
i tornaré el 7 de gener... jajjaj però segur que m'emportaria el ganxet

però la bogeria nadalenca m'atrapa i ja fa mesos?¿?¿ 
que estic preparant cosetes amb molt de carinyo
per penjar de l'arbre, per posar a la porta, per decorar la taula...
perquè SI

si voleu alguna cosa, 
ja sabeu que tot és a benefici de la Fundació Carreras contra la leucèmia , 
contacteu-me i parlem

primera venda d'aquest Nadal ho ho ho
[patrons de descabdello i simiabuelameviera]

us animeu a teixir un BON NADAL??

més idees de Nadal al tauler de Pinterest-Navidat
i específic d'estrelles amb les nenes d'IluroCraft

2 comentaris:

  1. Jo també tinc ganes de fugir aquestos dies i anar-me'n de viatge, però quan arriba el moment sempre em faig enrere. Quin remei! Ens quedarem on estem.
    La teua bogeria ganxetil és única. Que continue per molts anys! ♥

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.