divendres, 19 de gener del 2018

2018 BAMCAL

com cada any començo el BAMCAL
com cada any no l'acabaré...
però... i la il·lusió que fa esperar cada mes el quadradet nou per teixir...

us animeu? vinga va!!! que així no l'acabarem juntes ^_^

clic aquí



aquest any em proposo... 
fer tots els quadradets en perlé... 
ja ho vaig fer un any, el 2013...
 però no vaig acabar d'acabar el camí de taula... (que raro...)
a veure si fent-ho amb aquell fil tan prim...
així et tindré de costat, teixint juntes

dia 19 again
#missyou #loveyou

2 comentaris:

  1. T'estimo!!! I em fas petar de riure... He, he, he... No l'acabarem juntes...

    ResponElimina
  2. Bona sort! Amb perlé... tú sí que vales. ;-) Enguany no m'apuntaré, acabe de publicar l'últim quadradet de 2016 (jajaja!) i ara toca fer alguns normalets per omplir i donar un poc de coherència al conjunt.
    Besets.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.