divendres, 6 d’abril del 2018

Chal de picos de Santa Pazienzia (II)

em vaig quedar a cinc passades i mitja del final...


i al final vaig comprar una altra troca
i el vaig acabar
tunejant el final, of course, no podieu esperar més de mi


però els canvis sobtats de color no m'acaben d'agradar
i tinc en ment fer-ne un altre reaprofitant una llana gustosa amb la que vaig fer una cosa que no em poso i que de fet ni us vaig ensenyar quan la vaig fer...
o sigui que aprofitant la Setmana Santa... he desfet i he començat de nou ^_^

desfent i cabdellant ^_^

teixint al balcó

teixint al Pont Nou
ben aviat us ensenyo el tadah final...

1 comentari:

  1. Doncs quedava molt bonic amb els canvis de color, encara que si ets com jo no te l'hauries posat mai (molt bonic per mirar-lo, però no t'hi veus amb ell a sobre). Som tan diferents que quan coincidim en alguna cosa em sorprenc, jajaja.

    Esperant el tadah final em deixes...
    Besets

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.