dijous, 11 d’octubre del 2018

producció estival - resum final

aquesta era la llista 2018 / aquest és el resultat final

  • acabar el roponsito / EJEM...
us n'he ensenyat la foto sense acabar de cosir la cremallera. Probablement el desfaci, perque no m'acaba d'agradar...


  • muntar milers de conills, que la iaia s'ha passat la temporada fent quadradets!! / De moment n'he muntat 20... no us podeu imaginar la muntanya de quadradets que ha teixit la machine de la iaia durant tota la temporada...



  • començar a teixir papa noels per la campanya de nadal (si us animeu aquí teniu el patró de @simiabuelameviera) / deunido els que he anat fent... n'hauré de fer més, ja ho sé...

  • acabar el xal SP / SIIIIII

  • rematar els fils del xal rosa perléSIIIIII



  • rematar els fils del Giant Crocheted Rug i estrenar-lo a la tauleta del balcó / fet!! bueno, al final l'he posat a la taula del menjador de Setcases...


  • bosses de mercat: French Market Bag i Sugar Mesh /la sugar la vaig fer i ja la he desteixit (quedava immnesa) amb la mateixa cinta he fet la french market

Sugar Mesh
French Market Bag


  • tapetes: Klubka doily i Mable doily /el mable tot una prova d'interpretació d'instruccions. Contenta d'haver-lo tret. El Klubka un clàssic de pinyes, deliciós de teixir, ha quedat molt gros i el tinc pendent de bloquejar
Mable doily

Klubka doily 

  • anar fent mussolets, també per tenir en estoc /uns quants més a la saca, fins que se'm van acabar els clauers ^_^



  • acabar unes FloresdeMonika que la Paqui em va donar i falta rematar fils i posar l'agulla / fet!! bueno, més aviat delegat en la meva mare, que fins i tot les va ensobrar i etiquetar. No tinc foto... les he posat amb les que ja tenia en estoc... en voleu alguna??


i a més a més...
  • un altre tapete, també pendent de bloquejar



  • acabar uns dormilons que tenia a mitges



  • uns minipops que m'havien demanat unes nenes...


com podeu veure, treballar he treballat, però últimament em costa mooolt organitzar i escriure... 
ja ens hi tornarem a posar... suposo...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.