dimarts, 5 de novembre del 2019

producció estival - resum final

me'n vaig anar de vacances amb aquesta llista...

i som al novembre i no he fet balanç...


- 10 Frides - per la Sònia. acabades i esperant que me les vingui a buscar

- estoigs pel Senegal - acabades les cremalleres pooor fin. Haurem de quedar amb l'Àlex per a que vingui a recollir tots els estoigs per als seus nens

- knitted rabbits - esperant el proper estiu. o quan en tingui ganes. s'ha de cosir a mà i ara mateix no en tinc ganes.

- mantetes Raquel i Eugenia - acabades i rematades (només falta regalar-les als bebitos i ensenyar-vos-les)

- top Amelia - en barbecho. no em ve gens de gust teixir en negre. o sigui que s'haurà d'esperar

- unicornio tejiendo Peru - allà waiting està... waiting de començar!!!!

- tortuga aguanta portes - proposta que li vaig fer al meu marito per decorar la casa nova... ni patrons he mirat...

- in the garden Shawl - ni recordo quin xal és. Dec tenir el patró desat. Ja tornarà a sortir en algun moment

- rematar fils visillo - el visillo es va quedar a Setcases i allà continua, esperant que hi tornem...

- punta tovallola cors - falta bloquejar i cosir a la tovallola, com que es per mi, no té data d'entrega

- estrelles nadal Rosa - acabades i lliurades. De passada n'he fet 12 de vermelles per l'antònia que va veure les de la Rosa i li van agradar molt ^_ ^

- garlandes Merche - acabades i lliurades

alguna cosa més hauré fet per entremig... però no he teixit gaire aquest estiu, la veritat és aquesta ...

2 comentaris:

  1. Ha sigut un estiu molt productiu malgrat els imprevistos, jo també tinc un parell de coses en barbecho esperant a que em tornen les ganes per continuar, jajaja. El xal "in the garden" es preciós, aníma't a començar-lo que ara ja fa gust teixir amb llanes calentetes. ^^
    Petonets.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.