dimecres, 15 de juliol del 2009

un regal per a la meva iaiona...

Tant de temps fent ganxet i regalant coses, tant de temps escrivint en el blog les meves peripècies amb les agulles i els ganxets i no li havia regalat res a la iaia.

No li havia fet res per a ella, pobreta... ella que em va ensenyar a fer ganxet i cosir botons i fer vora calada i punt de creu i ... amb qui vaig passar tots els estius (abans no hi havia casals) i tantes tardes al costat de la ràdio, amb la labor de torn... (com ho trobo a faltar!!!), la que em fa el dinar gairebé cada dia i sopes per als meus nens i m'ho porta a l'escola al matí, abans d'anar jo a la feina... ella, que tenia vuitanta i pico d'anys quan va néixer en jan i em va demanar perdó!!! per no poder-se'n fer càrrec i que l'hagués de portar a la guarderia... iaia!!!! per favor!!! que no veus que no et toca? que ja has complert de sobres!!!!

Doncs aquí ho teniu... una bosseta per a ella, la iaia més guapa del món... Em sembla que li ha agradat... li vaig donar el dissabte i em va dir: "l'estrenaré el dilluns"... i dilluns la duia, tota cofoia, i em va preguntar... "et vaig donar les gràcies, dissabte?" ni ella ni jo ens en recordavem, je je je, de lo emocionades que estàvem... i dimarts també la duia i avui...



*-*-*-*-*-*-*-*

Tanto tiempo haciendo ganchillo y regalando cositas, tanto tiempo escribiendo en el blog mis peripecias con el ganchillo y la aguja y no le había regalado nada a mi abuela.

No le había hecho nada a ella, pobrecilla... ella que me enseñó a hacer ganchillo y a coser botones y hacer vainica y punto de cruz y... con quién pasé todos los veranos (antes no había actividades de verano) y tantas tardes al lado de la radio, con la labor de turno... (cómo lo echo de menos!!!), la que me hace la comida casi cada día y sopitas para mis niños y me lo trae al colegio por la mañana, antes de ir yo al trabajo... ella, que tenía ochenta y pico años cuando nació jan i me pidió perdón!!! por no poderse hacer cargo del niño y que le tuviera que llevar a la guardería... yaya!!!! por favor!!! que no ves que no te toca? que ya has cumplido de sobras!!!!

Pues aquí lo tenéis... un bolsito para ella, la yaya más guapa del mundo... Me parece que le ha gustado... se lo dí el sábado y me dijo: "lo estrenaré el lunes" ... y el lunes la llevaba, toda satisfecha, y me preguntó... "¿te di las gracias, el sábado?" ni ella ni yo nos acordábamos, je je je, de lo emocionadas que estábamos... y también la llevaba el martes, y hoy...

4 comentaris:

  1. Vaja, quan actualitzes, actualitzes! T'han quedat molt guapes les bosses, la del tejijuntas i la de la iaia. I els hexàgons també, això és una de les coses que encara no he triat a fer...
    Ànims que ja et queden menys ufos per a complir l'objectiu!! :-)
    Petons

    ResponElimina
  2. Sonieta, que precioso post!
    Le has regalado una belleza a tu abuelita, qué emoción...
    Gracias por compartir el momento :)
    Silvana
    Morocha

    ResponElimina
  3. quin post mes maco... i les bosses també, clar que la teva iaia s'ho mereixia!

    petons

    ResponElimina
  4. precioso guapa
    oye los hexagonos k me mandaste estan preciosos de verdad

    mil besitos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.