divendres, 28 d’agost del 2009

per a la Martina

La propietària de la segona manta de bebé ja ha nascut!!! Es diu Martina!!!

Quan la vaig anar a veure a la clínica li vaig portar aquest osset, adaptació del que va publicar l'Adry en el seu blog (vegeu aquí el patró original, en francès). No vaig tenir temps de teixir tots els quadradets, o sigui que li vaig fer el cos de roba de tovallola, rematat amb biaix de ras rosa...

*-*-*-*-*-*-*

La propietaria de la segunda manta de bebé ya ha nacido!!! Se llama Martina!!!

Cuando la fui a ver a la clínica le llevé este osito, adaptación del que publicó Adry en su blog (ver aquí el patrón original, en francés). No tuve tiempo de tejer los cuadraditos, o sea que le hice el cuerpo de tela de toalla, rematado con biés de raso rosa....

6 comentaris:

  1. Ahhh...este tiene trampa!..jaja..esta precioso de todas maneras, y convengamos que para el bebe es mejor la tela que los cuadraditos tejidos, es mas lavable y mas suave. Quedo precioso!
    Cariños!

    ResponElimina
  2. Quina moneria! A més, l'Adry té raó, així de tovalleta la nena el podrà babejar a gust.

    ResponElimina
  3. que lindo , precioso
    besos y feliz domingo

    ResponElimina
  4. Sonieta, qué bonito ha quedado! Lo has resuelto muy bien. Una dulzura para un angelito.
    Cariños
    Silvana
    Morocha

    ResponElimina
  5. ai noies, quina emosió... que us hagi agradat... realment amb lo rapid que ho vaig fer, va quedar moooolt bé :-) (heu provat mai de cosir biax de ras a l'autobús???) doncs això... es molt dificil!!!

    ay chicas, que emosión... que os haya gustado... realmente con lo rápido que lo hice, quedó muuuuy bien :-) (habeis probado alguna vez a coser bies de raso en el autobus???) pues eso... es muy difícil!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.