dimecres, 3 de novembre del 2010

Novembre - 11è reto amistoso

Cada mes té el seu repte amistós... des del juliol, que no m'hi anotava, perquè no m'acabaven d'agradar o els veia massa difícils ... el de novembre és facilet i rapidet (espero) i m'hi acabo d'apuntar... us animeu??
es tracta de fer una papallona, dels diferents models que proposa la Marta Isabel en el seu blog Brujis-Morena.
Per a més informació o si voleu apuntar-vos feu clic a la imatge o aquí.

Cada mes tiene su reto amistoso... desde julio que no me apuntaba, porque no me acababan de gustar o los veía demasiado difíciles... el de noviembre es facilito y rapidito (espero) y me acabo de apuntar... os animáis??
se trata de tejer una mariposa, de los diferentes modelos que nos propone Marta Isabel su blog Brujis-Morena.
Para más información o si queréis apuntaros hacer click en la imagen o aquí.

2 comentaris:

  1. Ostres, ara m'has fet pensar en unes papallones que tinc teixidetes i encara per colocar en alguna banda. Un altre projecte a mitjes!!! En faig col·lecció...

    ResponElimina
  2. Bugaderes39, benviguda al meravellós món dels UFO (unfinished objects) que s'acumulen i acumulen ...
    jo en tinc uns quants, que vaig repescant de tant en tant...
    els UFO de la sonieta
    jijij

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.