dijous, 4 de novembre del 2010

wip - GATITO CALENTITO

Us presento el meu primer projecte de mitja: un gatito!!!
Estic intentant seguir les instruccions de l'Eunice en el seu pap tan explicatiu, però ja em coneixeu... algun canvi hi hauré fet, segur!
Encara que sigui un projecte fàcil i en un punt senzill, estic augmentant i disminuint, separant punts i tornant-los a afegir... bufff!!! tot un repte per una novata com jo... SUPERAT!!! Quina il·lusió!!!


Em sembla que aquesta bufanda tindrà un destí solidari... potser la sortejo entre les lloques el dia del sopar de Nadal i els diners que en tregui, aniran a Babel, afegits al projecte dels punts de llibre... Li estic donant voltes encara, no paro de barrinar...
Aviat us l'ensenyo acabat :-)
Nota: la llana també me la va donar una mare de l'escola. Gràcies Iolanda!!!


Os presento mi primer proyecto a dos agujas: un gatito!!!
Estoy intentando seguir las instrucciones de Eunice en su pap tan explicativo, pero ya me conocéis... algún cambio le habré hecho, seguro!!
Aunque sea un proyecto fácil y en un punto sencillo, estoy aumentando y disminuyendo, separando puntos y volviéndolos a unir... bufff!!! todo un reto para una novata como yo.... SUPERADO!!! Qué ilusión!!!
Me parece que esta bufanda tendrá un destino solidario... quizá la sortee entre las lloques el día de la cena de Navidad y el dinero que saque, irá a Babel, añadidos al proyecto de los puntos de libro... Le estoy dando vueltas todavía, mi cabeza no para de dar vueltas...
Pronto os lo enseño acabado :-)
Nota: la lana también me la dió una mamá del colegio. Gracias Iolanda!!!

1 comentari:

  1. Apa, noia, sort que la mitja no se't dona bé... T'està quedant molt maco.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.