dimarts, 2 de novembre del 2010

wip - Ponxo Granny

Un dels blogs que he descobert recentment és Le monde de Sucrette's blog. Els seus treballs són de coloraines, molt divertits i amb molt de granny per tot arreu.
I com que encara no he acabat un projecte que ja estic pensant i començant-ne un altre... aquí teniu el que acabo de començar: un ponxo!!! per a mi!!! per teixir davant la tele, que a l'hivern el meu home sempre em prèn la manta... Aquí podeu trobar el patró, no pot ser més fàcil... us animeu a teixir-vos-en un?? qui era que tenia culeiots de llana?... ara és el moment de treure-se'ls de sobre!!
He fet la cadeneta més llarga del que proposa per al ponxo de bebé (el meu caparró és lleugerament més gran que el d'un bebe, claaaaaaaaaro) i taxán... aquí us ensenyo el que porto fins ara:


Uno de los blogs que he descubierto recientemente es Le monde de Sucrette's blog. Sus trabajos son de colorines, muy divertidos y con mucho granny por doquier.
Y cuándo todavía no he acabado un proyecto ya estoy pensando y empezando otro... aquí tenéis lo que acabo de empezar: un poncho!!! para mí!!! para tejer delante la tele, que en invierno mi marido siempre me quita la manta... Aquí podéis encontrar el patrón, no puede ser más fácil... os animáis a tejer uno? quién era que tenía culines de lana?... ahora es el momento de sacaroslos de encima!!!
He tejido la cadeneta más larga de lo que propone para el poncho de bebé (mi cabecita es ligeramente más grande que la de un bebé, claaaaro) y tachán... aquí os enseño lo que llevo hasta ahora:

6 comentaris:

  1. T'animes a fer-me un curset... jo porto el berenar!!!

    ResponElimina
  2. No me tientessss, no me tientes...
    Que ya tengo muchos proyectos abiertos!
    Bueno, va para la lista de futuros y me apunto ese blog para visitarlo, tiene muy buena pinta.
    Jejeje, consejo del día: Si tu marido te quita la manta... regálate un poncho!
    Quiero verte con él puesto eh?
    Ya nos contarás tus avances.
    Feliz semana, un beso.

    ResponElimina
  3. És un blog fantàstic!!! Gràcies pel descobriment. Podria començar fent-ne un a la petita...

    ResponElimina
  4. quina bona idea, un ponxo de granny square..
    per cert, m'ha encantat el blog del que has tret l'idea!
    gràcies

    ResponElimina
  5. No està mal! Bona idea per a passar les vesprades tranquileta al sofà. Has triat una combinació de colors que m'agrada molt molt molt. Ja tinc ganes de veure't amb ell. ;-)

    ResponElimina
  6. Está quedando hermoso!!!
    Vas a ver que entre tele y tele lo vas a tener prontito!!
    Un ebso grande!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.