dimecres, 5 de gener de 2011

per a l'eneko i la carlota

Tachannnn!!!

Aquí els teniu, els amigurumi x 2 que tenia entre mans!!



No havia fet mai res per a uns bessons.

De fet, feia molt de temps que no teixia res per a nadons i en tenia ganes... Uns amics han estat pares de bessons: l'Eneko i la Carlota. Nen i nena, tot un repte!! i els he fet aquests 2 micos, un per a cada un, iguals i diferents.



El patró el vaig veure en el blog de la lua. Aquest és l'accés directe. També el podeu trobar a raverly: és el Crocheted Monkey by ChimuChimu.
Tachannnn!!!

Aquí los tenéis, los amigurumi x 2 que tenía entre manos!!

No había tejido nunca nada para gemelos.

De hecho, hacía mucho tiempo que no tejía nada para bebés y tenía ganas... Unos amigos han sido padres de gemelos: Eneko y Carlota. Niño y niña, todo un reto!!! y les he tejido estos 2 monitos, uno para cada uno, iguales y diferentes.

El patrón lo vi en el blog de lua. Éste es el acceso directo. También lo podéis encontrar en raverly: es el Crocheted Monkey by ChimuChimu.

9 comentaris:

  1. Hola maca!!!
    Son molt macos i simpàtics.
    De segur que agradaran molt.Una abraçada plena d'estima.

    ResponElimina
  2. Sonia, es que no pares ehhhh .
    molt be , t'han quedat molt macus
    roser

    ResponElimina
  3. Doncs estàn ben divertits!!! molt xulos!!!. Petons.

    ResponElimina
  4. Que lindos que quedan, y tienen un amiguito para jugar!!!!!
    Buen tejido.
    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    ResponElimina
  5. que macos! jo també vaig veure el miquet al blog de la lua i en tinc un a mitges pel meu fill, ara m'hi has fet pensar.
    segur que els hi encanten!

    molts petons i bons reis.

    ResponElimina
  6. Qué macos!! T'han quedat genial, els trobo tan divertits!

    ResponElimina
  7. Iguals però diferents, com els bessons... Una molt bona idea.

    ResponElimina
  8. Qué bonitos te quedaron!!!
    Beso!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.