dimarts, 4 de gener del 2011

quadradets forever!!!

he reprès una manta de quadradets-ufo que tenia en stand by i n'he començat dues més, unint els quadradets on-the-go... estic tan afanyada amb aquestes mantetes que no he tingut temps ni de fer-los una foto...
a més... ja hi ha penjats els quadradets de gener al CAL 2011 de Raverly: el de 12 és el Maggies Square, i el de 6 és el Flower Button Granny Square ... els heu començat?? jo ja els he imprès i tinc el ganxet preparat... jajaja quadradets forever!!!


he retomado una manta de cuadraditos-ufo que tenía en stand by y he empezado dos más, uniendo los cuadraditos on-the-go... estoy tan liada con estas mantitas que no he tenido tiempo ni de tomarles una foto...
además... ya están colgados los cuadraditos de enero en el CAL 2011 de Raverly: el de 12 es el Maggies Square, y el de 6 es el Flower Button Granny Square ... los habéis empezado?? yo ya los he imprimido y tengo el ganchillo preparado... jajajaj cuadraditos forever!!!

3 comentaris:

  1. Quina marxa!!
    Que els reis et siguin molt generosos, ....Si es que t´has portat bé.

    ResponElimina
  2. Sonia.... m'he "picat" amb aixo dels quadrets, acabo d'imprimir el primer, SOCORRRRRSSSSS!!!! no soc capaç de fer ni la primera puntada. ¿com tu fas? el meu nivell d'anglés no arriva a tant. ;(

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.