dimecres, 6 d’abril del 2011

Blue Babette Blanket (3)

Tal i com us vaig dir que passaria... serà una Blue Blanket... perque el tros "babette" s'ha quedat reduït a una quarta part, s'havia de seguir les instruccions massa al peu de la lletra per obtenir l'efecte desordenat que es necessita... o sigui que jo a la meva bola, as usual :-) Hi he afegit african flower, traditional granny i més solid granny, sempre combinant els mateixos tons de blaus... De moment aquí us deixo com està quedant.


Tal y como os dije que pasaría... será una Blue Blanket... porque el trozo "babette" se ha quedado reducido a una cuarta parte, había que seguir las instrucciones demasiado al pie de la letra para obtener el efecto desordenado que se necesita... o sea que yo a mi bola, as usual :-) He añadido african flower, traditional granny y más solid granny, siempre combinando los mismos tonos de azul... De momento os dejo como está quedando.

5 comentaris:

  1. Esta cogiendo buena pinta esta manta.

    ResponElimina
  2. Tendrás que enseñarme a hacer ganchillo on-line.

    Tu sorprendedora

    ResponElimina
  3. Doncs per anar a la teva el resultat és maquíssim! M'encanta la combinació de blaus.

    ResponElimina
  4. Me encanta cómo está quedando!!! PRECIOSA!!!!!
    Me tentás a hacer una!!!
    Beso!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.