dijous, 7 d’abril del 2011

mantetes en procés

tinc unes quantes mantetes solidàries a mitges, les lloques em van passant algun quadradet, la mare de la Mònica me'n passa més que algun :-) i els vaig afegint en mida manta bebé, seria molt fàcil fer-ne una i després una altra i després una altra... massa fàcil... aquí us deixo una mostra del que tinc començat i del que s'està esperant a ser muntat... quina feinadaaaaaaaa

tengo unas cuantas mantas solidarias a medias, las lloques me van pasando algún cuadradito, la mamá de Mónica me pasa más que alguno :-) y los voy añadiendo en tamaño manta bebé. Sería muy fácil hacer una y después otra y después otra... demasiado fácil... aquí os dejo una muestra del que tengo empezado y de lo que se está esperando a ser montado... que trabajóoooonnn





1 comentari:

  1. No saps com m'arriben a agradar tots aquests quadrets!!!! Em sembla que els guardaria i me'ls aniria mirant de tant en tant! així ja seria feliç.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.