dijous, 12 de maig del 2011

crema de ceps

Fa uns dies vaig veure dues receptes de crema de ceps: una en el blog bocados dulces y salados i una altra en el blog la taula d'en bernat. mmmmmmmmmmmmm
A la verduleria vaig trobar un sobre de ceps secs i el vaig comprar esperant el moment addient per fer-ne la crema.

Per fi va arribar la inspiració i les ganes de cuinar i una vegada feta, la crema va volar, abans fins i tot de poder-li fer una foto ohhhh
Res més fàcil que:

  • hidratar els ceps durant 2-3 hores en aigua freda segons indicava el paquet

  • sofregir ceba i carbassó (li vaig treure la pell per a que no li donés color verd)

  • afegir-hi els ceps colats (reservar l'aigua, em vaig estalviar el brou) i fer-hi unes voltes

  • afegir l'aigua d'hidratar els ceps (s'havia tornat d'un color que semblava moscatell)

  • afegir un parell de "cubitos" de brou

  • deixar bullir uns 20 minuts

  • per últim afegir un brick petit de crema de llet i barrejar, deixant uns 5 minuts més

  • passar per la batedora

  • servir

Ja em direu el què...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.