dimecres, 11 de maig del 2011

qüestió de genètica

Tots tenim un passat.
I no en podem renegar.
O sigui que no us ha d'extranyar que si les meves àvies teixien i teixien
i la meva mare ha seguit teixint i teixint...
a mi no em quedava res més que... teixir i teixir...
Marcat a foc ho duia a tots i cadascun dels gens :-)
Amb aquestes fotos inauguro label, us aniré ensenyant una mica de la meva genètica teixeril






Todos tenemos un pasado.
Y no podemos renegar de él.
O sea que no os ha de extrañar que si mis abuelas tejían y tejían
y mi madre ha seguido tejiendo y tejiendo...
a mi no me quedaba nada más que... tejer y tejer

Marcado a fuego lo llevaba en todos y cada uno de mis genes :-)




Con estas fotos inauguro label, os iré mostrando un poco de mi genética tejeril

1 comentari:

  1. Sonieta quants dies sense visitar-te.... uns treballs fantastics, jo no puc recuperar rés de la meva avia, tot es va perdre quina llastima. Petonets

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.